lørdag 12. mars 2011

Spot X

Lørdag ettermiddag, halv seks:

Nå har vi fått bildene fra surfecampen! =)
Never mind at bølgene ser veeldig små ut, det gikk fort altså! :P


Utdeling av brett i passende størrelse, og team work for å få de ned på stranda


Ida er oppe! Fra vår første lesson


Fra første time, grunnleggende ting forklares!






Som hvordan se kul ut, haha. Joa.  :P


Fra første lesson


Første lesson


Yiiha! :D




How to look cool on a surf board




Fra dag to




Ellers går nå dagan. Igår var en slapp dag etter at vi var i Mooloolaba på Fridays torsdag kveld. Idag er Vigdis og Ida på Sunshine Plaza for litt shopping og mer middagsmat (vi følger opp å handle en dag i uka og lage felles middager, deilig!), mens jeg har prøvd meg litt på essay-skriving i geo, og gått gjennom ukas forelesninger, samt kost meg på verandaen med skyskaperboka, som jeg begynte på..17. januar.
Det er en surfefestival i Noosa, to timer lenger nord, som vi har tenkt litt på å dra på imorra, men å stå på stranda i regnet er jo ikke så stas, så mulig vi må endre planene litt. Synd, det hadde vært innmari gøy tror jeg. Snart er regntia heldgvis over! =)

- Ingo =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar